خب معنی لغوی OST میشه همون original sound track که همون موزیک های کی دراما ها (سریال های کره ای)هستش

دراما های عالی معمولا او اس تی های خیلی خوبی دارن اصلا ost خوب نشونه ی دراما خوبه

اینجا می خوام اون ost هایی که خیلی دوست دارم براتون بزارم

بیشترشون غمگین هستن همون او اس تی هایی که لحظه های حساس فیلم پخش میشن و تا اخر عمرت یادت می مونن

 

 

My Name

My name

 

(هنوزم که این آهنگ رو می شنوم قلبم میسوزه کل صحنه های سریال از جلوی چشمام رد میشه)

 

Doom at your service 

Breaking Down

 

(دلم میخواد دوباره این سریال رو ببینم ،من واقعا داستان و فضا شو دوست داشتم)

 

My 100 Days Prince

Cherry Blossom Love Song

 

(کاش دی او سریال کمدی جدید می داد خداییش کارش خیلی خوبه,خیلی وقته کیدراما کمدی خوب ندیدم)

 

Law School

We Are

 

(این یکی خیلی خوبه +یه نکته هنوز وقت نکردم سریالش رو ببینم)

 

Record of youth

Every Second

 

(این یکی سریال هم ندیدم ولی واقعا این او اس تی که بکهیون جون هم خوندتش واقعا محشره برعکس بقیه ostهایی که تا الان گذاشتم و اکثر شون غمگین بودن این یکی بیشتر آرامش بخشه)

 

Descendant of sun

Once Again

 

(نسل خورشید هم کلی او اس تی قشنگ داره من اینو بیشتر دوست دارم)

 

Hotel Del Luna

Down for me

 

(من این ost سریال رو بیشتر از همه دوست دارم البته بگم که هر وقت اسم این سریال میاد کلی ناراحت میشم و یاد سولی می افتم)

 

Moonlovers:Scarlet Heart Ryeo

내 마음 들리나요

 

(این سریال یه عالمه ost قشنگ داره ولی من اینو از همه بیشتر دوست دارم چقد این اهنگ میتونه ادم رو احساساتی کنه چقد من سرش غصه خوردم)

 

 Hwarang:the poet warrior youth

Even if I die,it's you

 

(خب من این سریال رو ندیدم و نمی دونم نسبت به این اهنگ چه حسی داشته باشم یعنی صحنه و حس و حال سریال چی بوده ولی در هر صورت این ost رو خیلی دوست دارم)

 

Goblin

stay with me

 

( یکی از بهترین ها که عاشقشم )

 

Angel last mission:Love

pray

 

(و بله سریال قشنگ شین هه سان و ال جونمون)

 

kill me heal me

KMHM-ost pat1

 

(خب دیگه من از بسیار خفن بودن این سریال هیچی نگم)

 

it's ok not be okey

in silence

 

(کیا این سریال رو دیدن؟بلینک ها که باید دیده باشن چون هم دخترا بهش اشاره کردن و هم توی سریال به بلک پینک اشاره کردن حالا اینا به کنار سریالش عالیه)