های لاولی های من

خب می خوام پاره ای از اخبار و اتفاق این روزها مو براتون شرح کنم

 

_من موقع اماده کردن پست های مربوط به خبر کامبک و تیزر ها:

خدایا به من توانی عطا کن تا بتوانم به تمامی کامنت های فالوور هایم پاسخ دهم

_من موقع اماده کردن بقیه پست ها و قبل و بعد قرار دادن پست های کامبک:

خداوندا به فالوور هایم توانی عطا کن تا برایم کامنتی قرار دهند

 

 

بله دیشب فهمیدم که سومون تاک همونی که بکهیون باهاش اهنگ Hurt رو خونده خانوم هستن

شما خبر داشتید؟ و بله برگی دیگه برام باقی نمونده

 

 

گایز شما ویدیو های ایمان و ایدین توسلی رو نگاه می کنید؟

من چند وقته که باهاشون اشنا شدم و ریکت هاشون گوش دادم و خیلی خفنن کلی چیز جدید یاد گرفتم

اینجا یه وب براشون که بچه ها تو بیان زدن ولی پیشنهاد می کنم حتما به چنل یو*تیوب شون سر بزنید

 

 

تا خود روز کامبک اکسو تیزر و این جور چیزا داریم یعنی دیگه امتحان ها رو بی خیال

چقد بی فکرن...اخه الان وقت  امتحان گرفتنِ؟؟؟

نمی فهمن ما کار های مهم تری داریم که بهشون برسیم

 

 

اممم یه چیزی ۳۰ نفر بیشتر نیستیم ولی اینجا چندتا اکسوال داریم؟؟

همه درگیر امتحانا هستین هیچ خبری نیس؟؟برای تیزرای امروز هیجان دارین؟؟

اگه استقبال تون مثل دیروز نباشه من ناراحت میشم....