خب بچه ها من بی تی اس رو خیلی دوست دارم مخصوصا ام وی ها و اهنگاشون ولی خودم رو آرمی نمی دونم

اونوقت چرا؟؟ با اینکه تمام ام وی ها رو دیدم برنامه هاشون رو دیدم مصاحبه هاشون هم نگاه کردم

همه اعضا رو می شناسم خیلی هم دوسشون دارم ولی خودم رو آرمی نمی دونم چون مثلا وقتی البوم می دن

خیلی دنبال استریم زدن نیستم یا  توی رای گیری ها شرکت نمی کنم یا مثلا تک تک اهنگ های همه البوماشون رو گوش ندادم

برای هر گروهی همینه تا وقتی مثلا این جور کارایی رو انجام ندادی نباید خودت رو مثلا ارمی یا بلینک و.. بدونی

خیلی از افراد هستن خودشون رو فن می دونم بعد هیچ کدوم از این کار ها رو انجام نمی دن و بعد فقط می رن فن وار راه می اندازن و گروه هارو مقایسه می کنن و می گن گروه ما این جوریه و گروه شما اون جوریه

به نظرم واقعا باید به این جور مسائل دقت کنیم و الکی خودمون رو فن یه گروه ندونیم

فکر نکنم حوصله داشته باشین این متن طولانی رو بخونین ولی واقعا دوست داشتم که یه جایی این حرفارو بزنم

 

 

+اینجا من اهنگ هایی از bts رو می زارم که خودم خیلی دوست شون دارم و بیشتر سعی می کنم از بی ساید ترک هاشون قرار بدم

چون معمولا تایتل هارو همه شنیدیم و همه هم دوسشون داریم

 

I NEED U_docskim interpretation

 

(احتمالا همتون عاشق I need you هستین ولی این ورژن ریمیکس خیلی قشنگ تره)

 

so what

 

(این اهنگ یه عالمه حس خوب بهم میده)

 

Don't Leave Me

 

(اهنگش ژاپنی و البته یکی از اون خفنا فقط جیغای جیمین)

 

We are Bulletproof:The Eternal

 

(نمی دونم چرا ولی وقتی این اهنگ رو میشنوم بغضم میگیره)

 

Heart Beat

 

(نیازه که من بگم heart beat یکی از بهترین های بهترین هاست و چقد هم ام وی ش عالیه؟)

 

pied piper

 

(یعنی چقد این اهنگ با روح و روان ادم بازی می کنه  عاشقشم)