Death is the only ending for the villainess 

خب دنیای جدیدی که باهاش آشنا شدم، دنیای زیبای مانهواست 

تا همین چند وقت علاقه ای به خوندن مانگا و مانهوا نداشتم ولی وقتی یه بار امتحانش کردم واقعا بهش علاقه مند شدم

واقعا هنوز هیچی در موردشون نمی دونم ،حتی نمی دونم دقیق فرق این دوتایی که گفتم چیه!!!ولی خب برام که خیلی جذاب بودن واقعا دوست دارم بیشتر درباره شون بفهمم

همیشه می دونستم که مانگا ها خیلی خوبن اینکه شکی درش نیست ولی من هنوز به مرحله مانگا خوندن نرسیدم(فقط یه بار کامل خوندم)

خب این یکی که اسمش رو اینجا گفتم تا الان جز قشنگ تریناش بود که خوندم(نمی دونم از این بهتر هست یا نه)

مانهواست،تقریبا یه عالمه مانهوا هست که موضوع شون یکی (خدایش خیلی موضوع هاشون مثل همه)

و اون چیزی که متفاوتشون میکنه یه سری جزئیات  هستش و تا الان از اون چیزایی که خوندم این مانهوا یعنی"مرگ تنها پایان برای شرور هاست" از همه شون بهتر بود

واقعا نمی دونم جوری هست که بتونم پیشنهادش کنم یا نه چون هیچی نمی دونم ولی احساس می کنم برای یه تازه کار مثل خودم شاید بتونه جالب باشه_البته هنوز در پخش و معلوم نیس چقد ادامه داشته باشه اصلا پایانش چه جوریه

حالا شاید بگین این مانهوا و اینا خیلی سطحشون پایینه و کلیشه ای و.. هستن ولی خب برای منی که تمام فیلم و سریال ها و انیمه و رمان و درو کردم به نظر که سرگرمی تازه وقشنگی بود*البته باید به رومنس علاقه شدیدی داشته باشین ...مثل من*

کیا مانگا و مانهوا و وبتون و... می خونن؟

+اینجا می تونید دانلودش کنید

کلیک