A quite place

a quite place یکی از بهترین فیلمایی که توی عمرم دیدم

نمی دونم چه جوری می تونم بگم که چقد این فیلم عالیه

من معمولا فیلم ژانر ترسناک نگاه نمی کنم و خیلی خوشم نمی یاد ولی این فیلم انقد عالی بود که در جا عاشقش شدم

فیلم نامه ,بازیگری,موسیقی,کارگردانی و....همه چیش عالیه

صحنه های ترسناک فیلم اینجوری نیست که همش روح و جن و هیولا بیاره تو کادر و بترسونتت ولی با یه روش دیگه اون حس ترس و اضطراب رو بهت منتقل می کنه که خودت هم باورت نمیشه

از صحنه های احساسی فیلم هم براتون نگم انقد خوب درد و رنج و احساست شخصیت رو می تونی احساس کنی

و البته جزئیات فیلم ....کاملا به جزئیات ذره ذره فیلم توجه شده که باور نکردنیه

و پایان فیلم یکی از بهترین اندینگ هایی که توی عمرم دیدم

واقعا دیدن این فیلم رو بهتون پیشنهاد می کنم

و البته داریم به اکران قسمت دوم فیلم نزدیک می شیم

من که خیلی هیجان زده م... امیدوارم به انداره قسمت اول فیلم عالی باشه

البته گروه بازیگری خیلی خوبی داره قسمت دوم واقعا توقع ازش دارم

 

_کسی این فیلم رو دیده؟ نظرتون چیه؟

منتظر قسمت دومش هستین؟