Before I Fall

کتاب پیش از انکه بمیرم یکی از بهترین کتابایی که تا الان خوندم

من خودم توی سه روز خوندمش از بس که داستانش جذاب بود یه لحظه هم نمی تونستم کنارش بزارم

یه چیزی که من خیلی بهش علاقه دارم شخصیت های خاکستری هستن.افرادی که نه کاملا خوب و نه کاملا بد هستن

توی زندگی واقعی هم همینطوری هیچکی صد در صد خوب یا بد نیست

و همینطور تکامل شخصیت و رشد عقلی که کارکتر ها پیدا می کنند و این چیزیه که توی این کتاب خیلی خوب بهش اشاره شده

این کتاب یه جوریه که با یه روش خیلی عالی بهتون انگیزه می ده

این جوری نیست که با چهارتا جمله چرت و پرت بخواد مثلا امید به زندگی تون رو زیاد کنه در عوض خیلی خوب

میاد بهتون نشون می ده که دقیقا چرا باید قدر لحظه هامون رو بدونیم

به شدت بهتون پیشنهادش می کنم

و البته فیلمش هم ساخته شده

به نظر من که فیلم ش رو خیلی خوب در اورده بودن و در کل قشنگ بود

هر چند که جزئیات و جذابیت کتاب چندین برابر و فیلمش هستش.

 

_اینجا کسی کتاب خون هست؟؟