BTS - Black Swan

آیا کسی اینجا هست که آهنگ بلک سوان بی تی اس رو نشنیده باشه؟؟

یکی از آهنگایی که خیلی دوسش دارم.آهنگش که به تنهایی محشره اون که هیچی ولی بقیه چیزاش...

واقعا موزیک ویدیوش قشنگه.دنسش هم یکی از بهتریناست(البته bts همه ی دنساشون عالیه ولی این جز اون تاپایی که دوست دارم)

چقد همه شون کراش شدن یعنی وقتی این ام وی رو می بینی امکان نداره فقط یه نفر بایست باشه.چقد استایلاشون خفنه

پارتای شوگا خیلی خوبن اصلا همه شون عالین نمی تونم تک تک اسم ببرم

من خودم این سبک از اهنگای bts رو بیشتر دوست دارم یعنی این کانسپتای دارک و مفهومی با اهنگ های که ریتم معمولا تند و خفنن

بیشتر اون کانسپت های شاد و رنگی رنگی می پسندم

اون چیزی که من دیدم اهنگ های بی تی اس که کانسپت رنگی رنگی دارن بیشتر ترکوندند

نمی دونم چرا این جوری میشه ولی من مثلا اون کانسپ i need you,run,fake love..بیشتر خوشم میاد که جدیدا هم این سبکی اهنک ندادن

به جز همین بلک سوان.چقد هم متنش قشنگه.کلی حرف دیگه هم داره ولی دیگه خیلی نوشتم

شما کدوم کانسپت bts رو بیشتر دوست دارین؟

Black Swan

 

p.s چرا من انقد از bts مطلب می زارم...

گروه یا خواننده ی دیگه ای هست که بخواین آهنگاشو معرفی کنم؟؟؟