Anne With An E

فکر نکنم تو این دوره زمونه کسی باشه که اسم ان شرلی رو نشنیده باشه

من خودم به شخصه یکی از طرفدارای اتیشی ان شرلی هستم

مجموعه کتاب های ان شرلی که از  روش یه خالمه فیلم و سریال و کارتون درست شده,واقعا جز بهتریناست

هر چند که من هیچ کدوم از کتاباش رو نخوندم(یه خورده سبک نوشتن نویسنده ش برام سنگین بود)

این سری سریال نت فیلیکس که 3 تا فصل داشت واقعا محشر بود

دقیق نمی دونم که کتاب هم داستانش دقیق همینه یا نه ولی توی سریال اومده بودن کلی  جنبه فمنیستی اضافه کرده بودن

که عالی بود همش حرف دل ادم رو می گفت.

صحنه عالی زیاد داشت دیالوگ ها بی نظیر بود بازیگری نقش انه هم عالی بود

یادم وقتی شروعش کردم رفته بودیم بیرون گردش ولی من همش دلم می خواست زودتر بگردم خونه تا ادامه ش رو ببینم

خیلی وقت بود که هیچ سریالی این جوری هیجان زده م نکرده بود

متاسفانه نت فیلیکس ادامه ش رو نساخت توی 3 فصل تمومش کرد هر چن که داستا کامل نشده بود.واقعا حیف....

اه دلم می خواد دوباره ببینمش