my favorite iranian songs

من خودم به شخصه اصلا اهنگ ایرانی گوش نمی دونم و خواننده ها رو نمی شناسم ولی

یه سری اهنگ بودن انقد خوب بودن منی که دنبال کننده هم نیستم ,شنیدم شون  وخیلی دوسشون دارم

می دونید نمی خوام یه وقت متعصابه برخورد کنید بگید نه اینکه ایرانی و قطعا سلیقه م نیست

می خوام حداقل یه بار گوششون بدین واگه خوشتون اومد دانلودشون کنید

یه سریاشون اونایین که همیشه تو پلی لیستم هستن

بعضی هاشون اونایی مه یه دورانی خیلی دوستشون داشتم ولی الان بیشتر برای خاطره بازی گوششون میدم

 


Hossein Tohi - Ta Azam Door Shodi

این اهنگ تهی محشره,من واقعا دوسش دارم هیچ وقت هم برام قدیمی نشده


Dayan - Bebakhshid Engari Eshtebah Shod

یه جورایی کلش رپه ولی یه جوریه که مثل یه داستان میمونه تو کامل همراه داستان پیش میری


Shahin najafi-fou

یکی از بهتریناست این آهنگ هیچ وقت از گوش دادن بهش خسته نمی شم


Black Cats - Sakhteh

اصلا نمی دونم بلک کتس مال کدوم دورانه واین اهنگ چقد قدیمیه ولی واقعا قشنگه


Behzad Leito ft Sogand - Dadim Raft Toro

این خیلی خوبه کاملا به درد حس و حال زمستون میخوره


Sogand - Bilite Yektarafe

یکی بهم بگه چرا متن این اهنگ انقد غم داره...


Mohsen Chavoshi - Delbar

اگه بخوام یه اهنگ از محسن چاوشی بگم قطعا اینه.به نظرم متنش خیلی باحاله