مینی آلبوم kai 

به طور کلی استقبال از تایتل ترک آلبوم کای یعنیMmmh خیلی خوب بود کلی وایرال شد و اینا و در کل خیلی آهنگ و ام وی قشنگی هست ولی صادقانه میگم که هر 6 تا ترک  این مینی آلبوم محشرن

فکر نکنید چون بایسم کای دارم این جوری میگم

  حالا شاید این آلبوم و این سبک موسیقی خیلی مطابق سلیقه  من بوده باشه ولی به هر حال گوش دادن تک تک ترک هاشو به بقیه  توصیه میکنم. ضرر نمی کنید

البته بگم که ام وی آهنگ تایتل هم که عالیه(اکثر کی پاپرها در جریانند دیگه، نه؟)

من خودم کم پیش میاد که از تک تک ترک های یه آلبوم خوشم بیاد

(یکی این آلبوم یکی دیگه هم آلبوم Don't mess up my tempo و با ریپکیجش love shot تنها آلبوم های هستن عاشق کل شونم البته آلبوم rare سلنا هم خیلی راضیم کرد)

 

دیدن kai film هم به همه پیشنهاد میکنم 

کلیک

 

ریکت برادرای توسلی هم به kai film هست می تونین برین ببینین برای اینکه قشنگ درک کنید که سبک موسیقی هر آهنگ آلبوم چیه

لینک یو*تیوب

 

اگه خواستین آلبوم رو دانلود کنید می تونید برین اینجا

کلیک

 

اگه خواستین  ام وی Mmmh رو ببینین

کلیک

 

آلبوم رو گوش دادین؟؟

نظرتون در موردش چیه؟کدوم ترک رو بیشتر دوست داشتین؟